czwartek, 24 stycznia 2013

0. wstęp

 Witam, na tym blogu, będę się starał przybliżyć Państwu wiadomości, które zdobyłem podczas zbierania znaczków. Nie jest to blog, który będzie następnym wirtualnym katalogiem znaczków. Jest to blog, w którym będę opisywał różne zjawiska, ciekawostki i porady związane z kupnem i zbieraniem znaczków.
Nie będę chwalił się swoimi kolekcjami, będę starał się opisywać różne problemy, liczę w związku z tym na Państwa pomoc, jeślibym opisywał błędnie, proszę mnie poprawiać. Nie jestem ekspertem, nie mam też takiej wiedzy, jaką dysponują eksperci. Jest to blog głównie dla tych, którzy zaczynają zbierać znaczki i potrzebują informacji, które nie zawsze są w katalogach, a które pozwolą na rozsądne kupowanie i zbieranie znaczków. Przedstawione tutaj zdjęcia lub skany, są mojego autorstwa, nie przepisuję informacji z internetu oraz literatury, ale gdyby tak się zdarzyło, podam źródło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz